humangest

FAQ

  1. Despre Humangest - Cu ce se ocupa exact compania Humangest?
  2. Ce presupune procesul de Recrutare si Selectie de Personal?
  3. Ce este Leasing-ul de Personal?
  4. Ce presupune procesul de Administrare de Personal si Payroll?
  5. Ce presupune procesul de Detasare de personal in strainatate?
  6. Cum imi pot crea un cont pe site-ul Humangest?

1. Despre Humangest - Cu ce se ocupa exact compania Humangest?

Humangest Group SRL este o companie de resurse umane ce ofera servicii de: recrutare si selectie, leasing de personal, administrare de personal, payroll si detasare de personal in strainatate.

Gasiti locuri de munca atat in tara cat si in strainatate?

Da, Humangest Group va ofera posibilitatea de a gasi de munca si in strainatate.

Se poate face practica in cadrul companiei Humangest?

Daca esti student si te intereseaza o cariera in domeniul resurselor umane: administratie, payroll, recrutare, consultanta te asteptam cu bratele deschise pentru a te forma in cadrul companiei noastre!

Trebuie sa aplic la una din pozitiile deschise pe site ca sa ajung in baza de date Humangest?

Nu numai, incurajam pe orcine este interesat de noi oportunitati pe plan profesional sa se inscrie in baza noastra de date sau sa ne viziteze sediul de pe str. Herastrau nr. 1 etaj 1, si sa stea de vorba cu unul dintre consultantii nostrii.

2. Ce presupune procesul de Recrutare si Selectie de Personal?

Serviciul de Recrutare si Selectie este furnizat atat pe perioada determinata, cat si nedeterminata, in toate domeniile de activitate, pentru orice tip de calificari si orice nivel de experienta (entry level, specialist, middle management sau top management).
Consultantii din departamentul de recrutare sunt specializati pe diferite zone de activitate, in principal pentru a facilita comunicarea dintre Humangest si clientii sai (domeniul administrativ, financiar, bancar, tehnic, IT, productie, comert, constructii, medical).
Oferta consta intr-un procent aplicat salariului brut sau intr-o taxa fixa. Ambele sunt stabilite luand in considerare dificultatea si efortul depus in gasirea candiatilor potriviti, cerintele postului si salariul brut.
Pentru fiecare pozitie recrutata oferim o perioada de garantie. Aceasta variaza intre 15 zile – 4 luni si depinde de nivelul functiei.
Perioada de garantie consta in recrutarea unui alt candidat, fara alte costuri suplimentare si in aceleasi conditii ca si cele initiale in cazul in care clientul decide ca persoana aleasa nu corespunde solicitarilor sale in perioada de garantie stabilita.

3. Ce este Leasing-ul de Personal?

Leasingul de personal, numit oficial munca temporara, este activitatea prin care o companie de resurse umane pune la dipozitia unei firme din alt domeniu personalul calificat de care aceasta din urma are nevoie pentru o anumita perioada.
Personalul care functioneaza pe acest principiu nu este angajat direct al companiei pentru care presteaza servicii, ci al companiei de resurse umane.

Cand trebuie sa utilizati Leasing-ul de Personal?

  • Pentru perioada de proba a unor angajati si/sau inlocuirea temporară a altora ( pe perioda concediului de maternitate, medical, odihnă, studii etc.);
  • Angajaţii permanenţi nu mai pot face faţă cerinţelor pieţei în acel moment (momente de vârf în activitate);
  • Firma este în curs de înfiinţare sau nu are entitate legală în România;
  • Asigurarea necesarului de angajaţi peste schema de personal existentă.

Care sunt avantajele Leasing-ului de Personal?

  • Accesul rapid la forta de munca preselectata si calificata, reducerea costurilor si a timpului pentru gasirea oamenilor potriviti;
  • Accesul la servicii de consultanta fiscala si dreptul muncii;
  • Evidenta si administrarea personalului, asigurarea documentatiei si a procedurilor administrative.
  • Calcularea, plata salariilor si a concediilor (medicale, de odihna etc.), declaratiile lunare catre asigurarile sociale;
  • Garantie permanenta pe toata perioada derularii cotractului de leasing;
  • Posibilitatea de a angaja persoana la sfarsitul perioadei de leasing fara alte costuri suplimentare.

4. Ce presupune procesul de Administrare de Personal si Payroll?

Serviciile de salarizare vizeaza doar angajati romani si exlud persoanele expatriate. Serviciile de salarizare includ urmatoarele activitati, prestate de catre o persoana dedicata:

  • Servicii lunare recurente:

Prelucrarea pontajelor;
Calcul salarial si generarea documentelor livrabile;
Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare catre autoritatile locale;
Intocmirea fluturasilor de salariu individuali;
Calculul taxelor si contributiilor;
Intocmirea centralizatorului de salarii si a multi-cash-ului pentru banca;
Intocmirea de rapoarte specifice.

  •  Declaratia informativa D205 privind impozitul pe venit cu retinere la sursa, pe beneficiari de venit. Prin D205 se vor declara veniturile cu impunere la sursa incepand cu anul 2012, inlocuind astfel fisele fiscale. 

     

  • Administrarea personalului:

Inregistrarea documentelor legale;
Managementul Revisal;
Administrarea tichetelor de masa;
Suport in legislatia muncii.

5. Ce presupune procesul de Detasare de personal in strainatate?

Detaşarea Internaţională de Personal, confirmată de Ordinul nr. 33/2010 al Ministerului Muncii din Italia, este o instituţie/operatiune care permite deplina legitimitate a furnizării de personal angajat cu contract de muncă din alte ţări comunitare.
Drepturile băneşti ale personalului detaşat în Italia sunt aceleaşi ca în cazul angajării în Italia. Cu toate acestea, detaşarea internaţională este mult mai avantajoasă pentru utilizator, datorită diferenţei de sarcină fiscală ce revine angajatorului în România faţă de Italia.
Humangest Group activează de mulţi ani pe teritoriul italian şi cel român, ceea ce garantează un serviciu caracterizat de o profundă cunoaştere a pieţei. Humangest Group este astăzi printre primele societăţi din acest sector de activitate, şi a fost prima Agenţie acreditată de Ministerul Muncii să desfăşoare operaţiuni de „detaşare internaţională”. De-a lungul anilor, Humangest a favorizat intrarea pe piaţa italiană a peste 500 lucrători români din domeniile:

  • mecanică şi metalurgie
  • petrol şi gaze
  • instalaţii
  • construcţii
  • transporturi

Avem experienţă în selectarea de sudori, montori de conducte, tâmplari, electricieni, ingineri, tehnicieni şi specialişti în foraj şi conducte petroliere cu experienţă onshore şi offshore, şoferi de TIR, asistente medicale, etc. Personalul va fi în sarcina Agenţiei, fără obligaţii de ordin birocratic şi administrativ pentru utilizator. Lucrătorul va fi supus normativelor române referitoare la impozite şi contribuţii, garantând astfel o economie semnificativă a costurilor utilizatorului, alocate fortei de munca.

Humangest Group se angajează să ofere:

  • un serviciu de calitate, de încredere, flexibil şi caracterizat de timpi de răspuns scurţi;
  • gestionarea administrativă a tuturor formalităţilor de angajare;
  • instruirea şi verificarea personalului, pentru a respecta normele de protecţie a muncii şi normele de protecţie contra accidentelor;
  • gestionarea integrală a logisticii pentru lucrătorii din Italia.

6. Cum imi pot crea un cont pe site-ul Humangest?

Cum imi creez cont si cum il folosesc (postare anunturi, cautare cv)?

Descarcati fisierul cu instructiuni:  Instructiuni Clienti Site

How do I create and use my account (post adds, search cv)?

Download the attachment and you will find all the instruction:  Client Autentication (English)

Come posso creare e utilizzare il mio account (pubblicare gli annunci e ricercare i candidati nel database)?

Scarica il file in allegato e troverai tutte le informazioni necessarie. Alegat:  Client Autentication (Italiano)

Ultimele tweet-uri

Facebook

Ultimele stiri