humangest

DRESS CODE LA LOCUL DE MUNCA

dress-codePe parcursul etapelor de selectie si in special in timpul interviurilor, trebuie acordata o atentie speciala propriului aspect. Imaginea este un factor important care poate conditiona pozitiv sau negativ desfasurarea procesului de selectie.

Poate e inutil sa spunem ca a te prezenta la un interviu de angajare in blugi si tricou nu este cea mai buna idee, la fel cum nu este recomandat sa te imbraci prea formal sau prea sobru, mai ales daca nu esti obisnuit sa te imbraci astfel.

Dress-code-ul variaza in functie de companie, si chiar la nivelul aceleiasi companii pot exista diferente la nivel de departamente, deoarece depinde daca te ocupi direct de clienti sau daca faci parte din echipa de suport. Daca te ocupi de clienti poti alege un stil vestimentar casual elegant, dar daca faci parte din echipa de suport, te poti imbraca mai lejer, adoptand un stil casual.

In timp ce de obicei bancile si birourile de avocati solicita angajatilor lor sa adopte un stil vestimentar formal, sobru, in cadrul majoritatii agentiilor de publicitate si a societatilor de IT angajatii se pot imbraca in tinute casual.

Cel mai bine este sa te informezi care este dress-code-ul companiei, inainte de a-ti incepe activitatea la un nou loc de munca.

Astazi intalnim adesea si conceptul “casual Friday”, care inseamna ca vinerea stilul vestimentar sobru este inlocuit de stilul casual.


Ultimele tweet-uri

Facebook

Ultimele stiri