humangest

Humangest la Târgul Angajatori de Top 2015

 DSC8780În perioada 27-28 martie, Humangest Group a participat în calitate de sponsor la Angajatori de Top. Scopul principal al participării companiei a fost găsirea și selectarea candidaților potriviți pentru joburile active în momentul de față și pentru creșterea bazei de date cu candidați.

În cadrul târgului, Humangest a acumulat aproximativ 900 de CV-uri și reprezentanții companiei au oferit consultanță candidaților care au solicitat informații.

Târgul a fost organizat de Catalyst (www.hipo.ro), la Sala Palatului. Au fost prezente companii din toate domeniile (auto, HoReCa, IT, Telecom, șamd), dar și agenții de recrutare, printre care și Humangest.

Skillshop-ul Prețul generației Y pe piața muncii”

Humangest a susținut si o conferință la care au participat peste 50 de potențiali candidați și persoane interesate de subiectul Prețul generației Y pe piața muncii”. Conferința a fost susținută de consultanții Daniela Suc și Magda Oltean, iar targetul a fost format din studenți la facultate în ani terminali și masteranzi. Cei vizați au fost studenții sau absolvenții unor facultăți cu specializare în psihologie, sociologie și resurse umane.

În cadrul skillshop-ului, s-au atins subiecte precum disponibilitatea proaspeților absolvenți în momentul angajării și de pretențiile salariale pe care le au cei care fac parte din Generația Y. S-a discutat și importanța faptului că tinerii trebuie să învețe să se raporteze la piața actuală a muncii și să aibă disponibilitatea de a munci pe termen lung pentru a-și construi o carieră.

Ce nelămuriri au avut participanții la skillshop?

Una dintre principalele nelămuriri ale candidaților este cea legată de sistemul de salarizare din domeniile lor de interes: resurse umane și relații publice. Mai precis, identificarea sumei corecte atunci când se discută salariul cu angajatorul.”, a declarat Daniela Suc după terminarea skillshop-ului.

Există un set de grile de salarizare, care diferă de la o companie la alta, în funcție de locația companiei, importanța postului și nivelul de experiență pe care îl deține fiecare candidat.”, a mai adăugat Daniela.

Cum văd tinerii absolvenți perioada de internship?

Legat de internship, conform Danielei, participanții la seminar erau de părere că Această perioadă petrecută într-o companie nu se notează ca și experiență în domeniu, ceea ce este total eronat. “

Care sunt domeniile de care sunt interesați proaspeții absolvenți sau masteranzii din domeniile umaniste?

De câțiva ani, există acest trend în rândul tinerilor candidați de a lucra în domeniul resurselor umane și al relațiilor publice. Pe de altă parte, piața și cererile angajatorilor sunt foarte diferite. Aceste domenii sunt mai puțin căutate de ei, care își doresc candidați din domenii nișate, de genul IT, tehnic, inginerie. Dată fiind discrepanța dintre ce se cere și ce își doresc tinerii, este foarte important să se hotărască ce carieră vor să urmeze, dinaintea începerii studiilor propriu-zise. Mai precis, din timpul liceului, lucru care pare puțin probabil, dar este posibil cu ajutorul unor ore de consiliere. Ore în care sunt identificate calitățile și aptitudinile spre care tinerii au înclinație și lucrurile de care sunt pasionați.”

Care a fost atmosfera generală creată în cadrul seminarului?

“Am încercat să creăm o atmosferă familială, deschisă, în care să încurajăm participanții să comunice cât mai mult, să pună întrebări și să-i ajutăm să-și deslușească nelămuririle. Am stat de vorbă, am primit feedback pozitiv. Humangest a promovat susținerea tinerilor în îndeplinirea visului de carieră.”

Nu ai ajuns la târg? Nicio problemă.

Hipo.ro organizează și un târg de joburi virtual (http://www.hipo.ro/index.php/login) , în care candidații pot aplica direct la joburile promovate de Humangest.


Ultimele tweet-uri

Facebook

Ultimele stiri