humangest

Stiluri de angajati si modul lor de lucru

stiluriE lucru cert că nu toți angajații sunt la fel. Ca manager, e necesar să remarci stilul fiecăruia de a lucra și, mai important, de a comunica și să găsești modalitatea cea mai eficientă de a te raporta la fiecare.

Iată câteva metode de optimizare a lucrului cu angajații, indiferent de modalitatea lor de a colabora cu echipa și implicit cu superiorii.

Introvertiții sunt acei angajați care preferă să aibă sarcini precise, de cele mai multe ori nu foarte diferite de la o zi la alta. Sunt cei care nu pun multe întrebări, decât dacă după un research îndelungat nu au găsit răspunsul întrebării care îi macină. Preferă comunicarea în scris și de abia atunci iau în serios task-ul pe care l-au primit. Reacționează bine la deadlineuri și nu se vaită dacă au mult de lucru. Cel puțin, nu în exterior.

Extrovertitul spune, de obicei, cu voce tare, ce urmează să facă, cum procedează și nu contenește să exclame cât de mult muncește el. Asta nu înseamnă că nu dă randament sau că nu duce proiectul până la capăt. Nici vorbă. Doar că are un stil diferit de a lucra și nu ține neapărat să aibă taskurile scrise. De ce să facă asta dacă poate să vină să vorbiți personal sau să strige de la un birou la altul?

Așadar, nu încerca să le schimbi stilul, ci mai degrabă lucrează cu tine. Mulează-te pe stilul fiecăruia, dar nu face compromisuri când vine vorba de respectarea îndatoririlor și termenelor-limită. Indiferent că o vor spune cu voce tare sau în scris, “Nu am dus proiectul până la capăt” nu-i sună bine nici unui manager.


Ultimele tweet-uri

Ultimele stiri

ROKNEWSPAGER ERROR: File not found: images/Romanians-favorite-employers.jpgROKNEWSPAGER ERROR: File not found: images/Lamurire-ICCJ---Constatarea-raportului-de-munca-in-ipoteza.jpgROKNEWSPAGER ERROR: File not found: images/Decizia-de-concediere.jpgROKNEWSPAGER ERROR: File not found: images/Candidati-cu-atitudine.jpg