humangest

5 obiceiuri care pot demotiva angajatii

cinci-comportamenteManagerii se gândesc la metode de motivare a angajaților. Ceea ce nu e un lucru rău, dar înainte de a acționa, analizează felul în care tratezi și conduci echipa. S-ar putea să-ți scape câteva detalii care fac diferența.

Tratezi angajații ca pe niște copii. De multe ori, echipa se simte ca grupa mare de la grădiniță sau maximum boboci de clasa a noua. Angajații tăi au familii, au vieți personale, griji, dorințe șamd. Nu exagera cu micro-managementul și lasă-le un pic de libertate în acțiunile pe care le întreprind. Amintește-ți că au fost intervievați și le-ai testat abilitățile înainte să-i angajezi, deci sunt competenți.

Impui reguli generale pentru greșelile unor anumiți angajați. Orice companie are un set de reguli pe care toată lumea este obligată să le respecte. Nu impune după fiecare incident neplăcut la locul de muncă noi reguli. Comunică-le direct celor implicați și nu lăsa acțiunile unora să le afecteze existența celorlalți.

Te concentrezi pe nereușitele angajaților. E normal ca o echipă să nu aibă numai succes în toate sarcinile pe care le are de îndeplinit. Și e la fel de normal să primească feedback de la conducere. Dar feedback constructiv, nu ceartă sau reproșuri. Încercați să găsiți împreună factorul care a dus la nereușita proiectului și să rezolvați problema, cu gândul că ați învățat ceva din experiență și data viitoare nu se va mai întâmpla la fel. Managerii au tendința să uite să-și felicite angajații și doar să-i critice atunci când greșesc. E timpul să schimbi asta în comportamentul tău, dacă te regăsești!

Setezi obiective imposibil de atins pe care angajații, evident, nu le pot duce la bun sfârșit și apoi îi penalizezi pentru asta. Practic, te auto-sabotezI: nici compania nu are rezultate, angajații sunt extenuați și, bineînțeles, demotivați.

Faci diferențe între angajați. Ca manager, nu trebuie să îți arăți preferințele pentru anumite persoane în mod deliberat. În fața ta, ei trebuie să fie egali și să aibă aceleași șanse de dezvoltare, învățare și promovare. Astfel, vor fi mai motivați să crească și nu vor apărea discuții și invidii între ei. 


Ultimele tweet-uri

Ultimele stiri

ROKNEWSPAGER ERROR: File not found: images/Romanians-favorite-employers.jpgROKNEWSPAGER ERROR: File not found: images/Lamurire-ICCJ---Constatarea-raportului-de-munca-in-ipoteza.jpgROKNEWSPAGER ERROR: File not found: images/Decizia-de-concediere.jpgROKNEWSPAGER ERROR: File not found: images/Candidati-cu-atitudine.jpg